Den Blå Planet, Danmarks Akvarium

Møder og konferencer.

Hold eksklusive og uforglemmelige møder og konferencer på Den Blå Planet. Mødelokalet er et unikt og inspirerende rum med en fantastisk udsigt til Øresund og kig ned til Odder-anlægget med kun få minutter fra lufthavn, hoteller og motorvej. Gør oplevelsen uforglemmelig med en rundvisning bag kulissen.

Det siger vores gæster:

“Det var et super vellykket arrangement ikke mindst takket være jeres professionalisme – I havde styr på hele dagen. Det gjorde I virkelig godt. Alt spillede: maden/forplejning, lokalet, lyd, rundvisning m.v. – og det sætter vi utrolig stor pris på!”

Bettina Steen Brix, Direktionsassistent
Apotekernes A.m.b.a

Pris for møder og konferencer:

Halvdagsmøde i tidsrummet 09.00-17.00
Morgenmad og frokost eller frokost og eftermiddagskaffe.
Priser fra DKK 625,- ex. moms

Heldagsmøde i tidsrummet 09.00-17.00
Morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe
Priser fra DKK 775,- ex. moms

Mødelokalet på 155 m2 kan rumme:
100 personer: biografopstilling
60 personer: skolebordopstilling
88 personer: runde borde á 8 personer
Handicapvenlige adgangsforhold

Mad fra Madkastellet
Madkastellet leverer forplejning til mødepakkerne, som er velsmagende mad af sæsonens allerbedste råvarer, skræddersyet til antal af gæster, program og ikke mindst jeres behov.

Morgenforplejning:
· Økologisk morgenbrød med ost, smør og marmelade
· Kaffe/the
· Vand på kander og most fra Bornholm

Frokost/eftermiddagsforplejning:
· Serveres i caféen og bestilles på forhånd.
· Eftermiddagsforfriskning fra Madkastellet og frisk frugt i løbet af mødet
· Vand fra kander samt kaffe/te serveres under hele mødet

Udstyr til rådighed i auditoriet

Projektor Sanyo PDG-DHT 8000 LO1
Lærred 4,8 x 2,8
Lydanlæg- med lyd dækning 4 m fra lærred. Tilslutningsmulighed for eksternt udstyr via XLR.
Flipover
Whiteboard
Gratis gæsteinternet via WI FI (PC ikke til rådighed)
1 trådløs håndmikrofon
1 trådløst headset
4 bordmikrofoner
Blokke og skriveredskaber
Online mødeudstyr: Skærm, Mikrofoner og kamera (tilkøb)

Om eventmakers.dk

Danmarks bedste eventleverandør matchingsrobot.

Kort om os

Efter mange år i eventbranchen, har vi oprettet denne side, for at gøre processen nemmere og langt mere overskuelig.

I stedet for at bruge mange timer på at søge på ukonkrete ting, kan man her nemt få overblik og kontakt til de relevante firmaer, der udbyder præcis det, som du har brug for til dit event. Hvad enten om det er et komplet event, med alt hvad der hører til, i en leverandør, til dele af et event, skulle man selv have lyst til at sammensætte sit drømme event.

Kontakt os her

Vores partnere og brugere

Vores mål er at skabe nemmere kontakt mellem udbydere og brugere.

Vi bestræber os på at finde de bedste og mest alsidige udbydere der kan alt til lige netop dit event. Vi samarbejder med både landsdækkende såvel som lokale udbydere, for at brugeren kan finde netop den udbyder der ønskes. Vores udbydere kan alt fra overnatning, komplet event, festlokaler til udlejning af diverse.

Vores brugere er alle der skal arrangere et event, om det så er fødselsdag, bryllup, firmafest, hyggelig komsammen eller anden festlig lejlighed.

Opret leverandør konto Skab dit event