Mobildiskotek MLK

DJ og Mobildiskotek

Book DJ fra Mobildiskotek MLK til dit arrangement her. Garanti for et fyldt dansegulv.

Skab det perfekte arrangement med Mobildiskotek MLK’s DJ, lyd- og lysudstyr til alle slags arrangementer for 100 personer og derunder.

Vores DJ spiller typisk de bedste numre fra de sidste fire årtier, kombineret med nutidens hits. Vi afdækker naturligvis også dine musikønsker før og under festen .

Mobildiskotek MLK er ny i branchen.

MLK- hvis navn er Marcus, er en ung gut på 13 år, med stor passion for musikken, masser af energi og vil give jer en super oplevelse, med den musik du ønsker til dit arrangement.

“Musik taler højere end ord”

BOOK DJ TIL 3000kr

  • DJ i 4 timer
  • Lyd og lys til max 100 gæster
  • Mikrofon til taler feks
  • Alt levering, opsætning ect.

Hvordan fungerer det?

Jeg spiller i og køre rundt i hele Danmark. Om du skal holde fødseldag, firmafest, bryllup, julefrokost, konfirmation, ungdoms- & gymnasiefest eller temafest, så står vi klar til at levere det musik som netop din fest kræver.

  • Prisen udover de 4 timer er 550kr/t.
  • Kørsel over 100 km koster 3kr/km, samt evt broafgifter.

Vores service: 

  • Indledende samtale om festen.
  • Samtale med DJ MLK inden festen.

Udstyr:

DJ pult, Controller, Højtalere, lyseffekter og røgmaskine.

Logistik:

  • Opsætning 1 time før aftalt start tid.
  • Transport tur/retur.

Nedpakning og oprydning efter os selv.

Betaling:

Ved  booking indbetales forudbetaling depositum på 25% af tilbudet. Betales senest 3 dage efter aftalens indgåelse. Restbeløb betales senst 3 dage før arrangementet afvikling.

Det med småt:

Afbestilling kan ikke finde sted. Ved afbestilling betales fuldt honorar.

Skriv eller ring for et uforpligtende tilbud. Vi svarer indenfor 24 timer.

Jeg glæder mig til at høre fra dig og til at spille til din fest.

/Marcus

Om eventmakers.dk

Danmarks bedste eventleverandør matchingsrobot.

Kort om os

Efter mange år i eventbranchen, har vi oprettet denne side, for at gøre processen nemmere og langt mere overskuelig.

I stedet for at bruge mange timer på at søge på ukonkrete ting, kan man her nemt få overblik og kontakt til de relevante firmaer, der udbyder præcis det, som du har brug for til dit event. Hvad enten om det er et komplet event, med alt hvad der hører til, i en leverandør, til dele af et event, skulle man selv have lyst til at sammensætte sit drømme event.

Kontakt os her

Vores partnere og brugere

Vores mål er at skabe nemmere kontakt mellem udbydere og brugere.

Vi bestræber os på at finde de bedste og mest alsidige udbydere der kan alt til lige netop dit event. Vi samarbejder med både landsdækkende såvel som lokale udbydere, for at brugeren kan finde netop den udbyder der ønskes. Vores udbydere kan alt fra overnatning, komplet event, festlokaler til udlejning af diverse.

Vores brugere er alle der skal arrangere et event, om det så er fødselsdag, bryllup, firmafest, hyggelig komsammen eller anden festlig lejlighed.

Opret leverandør konto Skab dit event